درمان‌ها

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم

خدمات این دندانپزشکی به حفظ و بهبود سلامت دهان و دندان‌ها کمک می‌کند. این خدمات از جمله تشخیص، پیشگیری و درمان مشکلات دندانی و فکی را شامل می‌شوند.

خدمات زیبایی

لمینیت

پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی و در ساخت آن از مواد رنگی دندان استفاده می‌شود. این پوسته‌ها روی سطح جلویی دندان ها نصب و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می‌دهد و ظاهری زیبا را برای دندان‌هایتان به ارمغان می آورد.

کامپوزیت

کامپوزیت دندان یک درمان در دندان‌پزشکی است که به دو منظور ترمیم دندان و جهت تغییر سایز، فرم و رنگ دندان استفاده می‌شود. کامپوزیت دندان ماده‌ای خمیری شکل و هم رنگ دندان است که بر روی دندان فرم داده می‌شود و به کمک اشعه مخصوص سفت می‌شود.

طراحی خط لبخند

خط لبخند تحت تاثیر برخی عوامل مانند اندازه و ظاهر دندان‌ها، لب ها، بافت لثه و عضلات صورت می باشد. برای داشتن لبخند زیبا دندان هایتان با یکدیگر تناسب داشته باشند.برای طراحی لبخند زیبا  با استفاده از موارد و اصلاحات دندانی  طرح لبخند مناسبی برای شما طراحی می‌شود.

خدمات درمانی

ایمپلنت

عنوان درمان استاندارد برای پر کردن جای خالی دندان‌ها در نظر گرفته می‌شود. ایمپلنت دندان یک میله کوچک پیچی شکل است که طی یک عمل جراحی در داخل استخوان فک فرو می‌رود تا به استخوان اطراف جوش خورده و آماده نگه داشتن تاج مصنوعی دندان شود .

جرم‌گیری دندان

در جرم گیری دندان به برداشتن پلاک، رسوب‌های دندانی و لکه‌های سطحی از دندان‌ها می‌پردازیم تا سطح دندان‌ها صاف و تمیز شود. جرم گیری به منظور پیشگیری از بیماری‌های لثه، انجام شده تا عوارض ناخوشایندی بوی بد دهان، عفونت لثه و ریشه دندان را به همراه داشته باشد.

دندان مصنوعی

جراحی دندان عقل از جمله روش‌های درمانی جراحی است که اکثرما آن را تجربه خواهیم کرد. این سومین دندان آسیای انسان است که در سنین ۱۸ تا ۲۱ سالگی رشد خواهد کرد. معمولا دندان عقل به دلیل این که پس از رشد همه دندان‌ها و شکل‌گیری فک رشد می‌کند فضای بسیار کمی برای آن وجود دارد.

خدمات جراحی

درمان ریشه

عصب کشی دندان یا روت کانال  یک پروسه دندانپزشکی است که شامل از بین بردن بخش داخلی و نرم دندان یا پالپ  است. در واقع عصب کشی دندان به شما کمک می‌کند که بدون کشیدن دندان، از شر این پوسیدگی و عفونت خلاص شوید و به راحتی از دندان خود جهت جویدن غذا استفاده کنید.

طراحی خط لبخند

خط لبخند تحت تاثیر برخی عوامل مانند اندازه و ظاهر دندان ها، لب ها، بافت لثه و عضلات صورت می باشد. برای داشتن لبخند زیبا لازم است که دندان هایتان با یکدیگر تناسب داشته باشند. برای طراحی لبخند زیبا  با استفاده از موارد و اصلاحات دندانی  طرح لبخند مناسبی برای شما طراحی می‌شود.

جراحی عقل

1چگونه می‌توانم وقت ویزیت با دکتر حامد همت تعیین کنم؟

برای گرفتن وقت ملاقات با دندانپزشک، می‌توانید با شماره‌های.... تماس بگیرید و وقت ملاقات را ترتیب دهید.

2چگونه می‌توانم از درد دندان پرهیز کنم؟

در صورتی که دچار درد دندان شدید، می‌توانید از روش‌های زیر برای کاهش درد استفاده کنید:

- استفاده از آب نمک جهت شستشوی دندان
- استفاده از یخ یا کمپرس سرد بر روی منطقه دردناک
- مصرف داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAIDs) به دستور پزشک
اما برای درمان درست و دقیق درد دندان، باید به دندانپزشک مراجعه کنید.